از (برای مقایسه) تبریز انتظامی دستگیری

از (برای مقایسه): تبریز انتظامی دستگیری سلب آرامش دستگیری سارق نیروی انتظامی خبر حوادث

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار حوادث محاکمه 3 دزد به اتهام قتل رفیق

    سه مرد جوان که به اتهام 25 فقره دزدی و یک جنایت بازداشت شده است بودند، دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستادند که ادعا کردند تحت فشار در پلیس آگاهی به قتل اعتراف

    محاکمه 3 دزد به اتهام قتل رفیق

    محاکمه 3 دزد به اتهام قتل رفیق

    عبارات مهم : استخر

    سه مرد جوان که به اتهام 25 فقره دزدی و یک جنایت بازداشت شده است بودند، دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستادند که ادعا کردند تحت فشار در پلیس آگاهی به قتل اعتراف کرده اند.

    به گزارش جام جم، در جلسه پیگیری به این پرونده که دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان پایتخت کشور عزیزمان ایران به ریاست قاضی توکلی و با حضور یک قاضی مستشار برگزار شد، ابتدا نماینده دادستان کیفرخواست را خواند.

    وی گفت: نیما، میثم و مجید که همگی 30 تا 32 سال دارند متهم هستند در سال 93 در 25 فقره دزدی از منزل شهروندان در منطقه لواسان شرکت کرده و پول میلیونی دزدیده اند. آنها در جریان بازجویی ها پرده از یک جنایت نیز برداشتند و به قتل دوستشان به نام فریدون در سال 92 اعتراف کردند. اکنون با توجه به مدارک موجود در پرونده جهت نیما، میثم و مجید به اتهام همکاری در قتل و 25فقره دزدی اشد مجازات می خواهم. جهت امید 28ساله نیز که حالا با قرار وثیقه آزاد است به خاطر دست داشتن در یکی از دزدی ها تقاضای مجازات دارم.

    محاکمه 3 دزد به اتهام قتل رفیق

    سپس سه نفر از شکاتی که به منزل ارزش دستبرد زده شده است بود یک به یک روبه روی قضات ایستادند و به تشریح شرح ماجرا پرداختند.

    الهام 40 ساله گفت: من ساکن منطقه لواسان هستم. به دانشگاه رفته بودم که هنگام بازگشت متوجه شدم دزدان از راه بالکن وارد منزل ام شده است و یک کیلو طلایی را که در منزل داشتم دزدی کرده اند. من یک هفته بعد از این ماجرا قرار بود از آخر نامه دانشگاهی ام دفاع کنم ولی این ماجرا تاثیر بدی در روحیه ام گذاشت و موجب شد نتوانم دفاع خوبی از آخر نامه کارشناسی ارشدم داشته باشم. من از همه متهمان شکایت دارم.

    سه مرد جوان که به اتهام 25 فقره دزدی و یک جنایت بازداشت شده است بودند، دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستادند که ادعا کردند تحت فشار در پلیس آگاهی به قتل اعتراف

    دومین شاکی یک زن 50 ساله بود که گفت: در غیابم دزدان از راه بالکن به منزل ام وارد شدند و طلا، سکه و دلار هایم به ارزش 45 میلیون تومان را دزدی کردند. دوربین مداربسته راه پله ها تصاویری از دزدان ضبط کرده بود ولی تصویرهای قابل شناسایی نبود تا این که دو سال بعد به من خبر رسید دزدان منزل ام شناسایی و دستگیر شده است اند.

    سومین شاکی حاضر در دادگاه یک مرد جوان به نام عباس بود که به دام دزدان افتاده بود. وی گفت: جهت خرید به یک فروشگاه رفتم. چون کارتخوان پشت دخل مغازه قرار داشت ناچار شدم رمز عابربانکم را با صدای بلند بگویم. همان موقع دزدان در کمین نشسته بودند و رمز عابربانکم را به خاطر سپردند.

    وی ادامه داد: بعد از خرید به استخر رفتم ولی هنگامی که از استخر بیرون آمدم متوجه شدم از کارت عابربانکمدو و نیم میلیون تومان پول برداشت شده است هست. دزدان از یک دستگاه عابربانک در خیابان محلاتی پول را برداشت کرده بودند.

    محاکمه 3 دزد به اتهام قتل رفیق

    دوربین های مداربسته بیرون استخر تصاویری از دزدان را ضبط کرده بود که با تصویرهای به دست آمده از منزل شاکی دیگر مطابقت داشت. به این ترتیب بود که پلیس نیما را که چند سابقه دزدی داشت بازداشت کرد. امید هم آن وقت در استخر کار می کرد و در این دزدی دست داشت. به همین خاطر از هر چهار متهم شکایت دارم.

    شکایت مادر قربانی

    سه مرد جوان که به اتهام 25 فقره دزدی و یک جنایت بازداشت شده است بودند، دیروز در حالی پای میز محاکمه ایستادند که ادعا کردند تحت فشار در پلیس آگاهی به قتل اعتراف

    سپس مادر فریدون در جایگاه ولی دم ایستاد و راجع به قتل پسرش گفت: نیمه شعبان در منزل مان مراسم خوش حالی برپا بود که یکی از دوستان پسرم دنبال او آمد تا صبح با هم به ماهیگیری بروند. فریدون همراه دوستانش رفت و دیگر به منزل باز نگشت تا این که پلیس با ما تماس گرفت و گفت جنازه پسرم را در سد لتیان پیدا کرده هست. آن وقت پزشکی قانونی اعلام کرده بود پسرم به خاطر مصرف هروئین و متادون جان سپرده هست. آثار جراحت هایی نیز روی سر و صورت پسرم نمایان بود. ما جنازه را تحویل گرفتیم و دفن کردیم. دو سال از این ماجرا گذشته بود که پلیس باردیگر با ما تماس گرفت و گفت پسرم کشته شده است و حالا قاتلان او دستگیر شده است اند. آنجا بود که فهمیدیم نیما و دوستانش به قتل پسرم اعتراف کرده اند. من از آنها شکایت دارم و برایشان قصاص می خواهم.

    این زن در حالی که اشک می ریخت ادامه داد: قبول دارم پسرم معتاد بود ولی ده روز بود که پاک شده است و قرار بود برایش به خواستگاری برویم. محال است پسرم به خاطر مصرف مواد مخدر جان سپرده باشد.

    محاکمه 3 دزد به اتهام قتل رفیق

    دفاعیات متهمان

    سپس نیما 30 ساله در جایگاه ایستاد و گفت:چون معتاد بودم ناچار شدم دزدی ها را گردن بگیرم. من و دوستانم فقط کارت عابربانک مرد میانسال را در استخر دزدی کردیم. ولی من تحت فشار و شکنجه در پلیس آگاهی ناچار شدم به 24 فقره دزدی دیگر نیز اعتراف کنم. من در آن وقت شرایط معنوی بدی داشتم. فریدون دوستم بود و هنگامی که جان سپرد در تمام مراسم ختم او شرکت کردم. آنجا از خانواده اش شنیدم هنگامی که جنازه او را تحویل گرفته اند آثار زخم و کبودی روی صورتش نمایان بود. من به همین علت ناچار شدم اعتراف کنم با دوستانم فریدون را کشته ایم. من به دروغ گفتم چون طلاهای سرقتی را به فریدون سپرده بودم و او طلاها را به ما بعد نمی داد، او را کشتیم.

    سپس میثم 32 ساله به دفاع پرداخت و گفت: ما تحت فشار معنوی به قتل فریدون اعتراف کردیم. هنگامی که در پلیس آگاهی با نیما روبه رو شدم به من گفت بهتر است جهت خلاص شدن از این اوضاع به دروغ قتل فریدون را گردن بگیریم .من هم ناچار شدم حرف های نیما را تائید کنم. ولی باور کنید هنگامی که فریدون کشته شد من به جرم دزدی در زندان بودم.

    مجید نیز حرف های میثم را تائید کرد و منکر دست داشتن در قتل شد. وی گفت من با همدستی نیما، میثم و امید کارت عابربانک مرد میانسال را از داخل استخر دزدیدم و دو و نیم میلیون تومان از آن برداشت کردیم ولی من نمی دانستم فریدون کشته شده است است .

    سپس امید که حالا با قرار وثیقه آزاد است رو به روی قضات ایستاد و گفت:من هیچ جرمی مرتکب نشده ام. چون در استخر کار می کردم، به عنوان شاهد به پلیس آگاهی احضار شدم. آنجا بود که نیما حرف های عجیبی را مطرح کرد. او به دروغ گفت من در دزدی عابربانک دست داشته ام. ولی باور کنید من بی گناهم.

    در آخر جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای صادر کند.

    واژه های کلیدی: استخر | اعتراف | فریدون | پلیس آگاهی | اخبار حوادث


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار