از (برای مقایسه) تبریز انتظامی دستگیری

از (برای مقایسه): تبریز انتظامی دستگیری سلب آرامش دستگیری سارق نیروی انتظامی خبر حوادث

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی جزئیاتی از نقش برادرزن صدام در تجمعات اعتراضی کشور عزیزمان ایران

    احمدی: در خطبه‌ها و مناظره‌ها مدام مردم را مایوس نکنیم/ ساکت‌شدن حوادث به نادیده‌گرفتن مطالبات منجر نشود 

    جزئیاتی از نقش برادرزن صدام در تجمعات اعتراضی کشور عزیزمان ایران

    جزئیاتی از نقش برادرزن صدام در تجمعات اعتراضی ایران

    عبارات مهم : حوادث

    احمدی: در خطبه ها و مناظره ها مدام مردم را مایوس نکنیم/ ساکت شدن حوادث به نادیده گرفتن مطالبات منجر نشود

    مدیر کمیسیون یکسان مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: الان در کشور اقتصاد مریض و معیشت و روح مردم بیمار هست، ولی مسئله مهم در خطبه ها، میزگردها و مناظره ها است که مرتب تصویری ناتوان، دزد و معامله گر از دولت، تصویری سرشار از فساد از قوه قضائیه و بازتاب یأس و ناامیدی در نطق ها و بیانات نمایندگان به مردم ارائه می دهند.

    جزئیاتی از نقش برادرزن صدام در تجمعات اعتراضی کشور عزیزمان ایران

    امید کرمانی ها: سیاسیون بسیاری راجع به ناآرامی ها و تجمعات اعتراضی اخیر صبحت کردند، بعضی معتقدند همه علل و عوامل این اتفاقات در خارج از مرزها بود ولی بدخواهان و معاندان نظام نتوانستند به طراحی های خود جامه عمل بپوشانند و حالا اوضاع به قبل از هفتم دی ماه برگشته و زندگی عادی ادامه دارد. در برابر دیدگاهی است که نسبت به عواقب ریشه یابی نادرست پرسشها و وقایع اخیر هشدار می دهد و تأکید می کند اگر ریشه یابی صحیحی انجام نشود، مسئولان نتیجه درستی نمی گیرند و تصمیماتی را به اجرا در می آورند که پیامدهای نامناسبی را جهت کشور و مردم در پی خواهد داشت.

    علی احمدی مدیر کمیسیون یکسان مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله کسانی است که به نظر دوم اعتقاد دارد. او در گفت‎وگو با خبرآنلاین ضمن برشمردن مولفه های بروز تجمعات اعتراضی اخیر، اهداف و دلایل ناکامی عوامل توطئه گر خارجی را تشریح کرد و گفت: الان در کشور اقتصاد مریض و معیشت و روح مردم بیمار است بنابراین ساکت شدن و آخر یافتن حوادث اخیر، نباید منجر به نادیده گرفتن مطالبات مردم شود.

    احمدی: در خطبه‌ها و مناظره‌ها مدام مردم را مایوس نکنیم/ ساکت‌شدن حوادث به نادیده‌گرفتن مطالبات منجر نشود 

    اما توصیه مهم آن است که توجه به مطالبات معیشتی و اقتصادی مردم اعم از اشتغال، خروج فضای کسب و کار از رکود، برطرف ناامیدی نسبت به آینده و پیگیری به اوضاع صندوق های بازنشستگی نباید به سیاه نمایی عملکرد ارکان حاکمیت تبدیل شود. علی احمدی با انذار راجع به عواقب این اتفاق یادآور شد: مسئله مهم در خطبه ها، میزگردها، مناظره ها و خبرگزاری ها است که مصداق این آیه کریمه «با دست خود منزل های خود را خراب می کنند»، شده است اند چون مرتب تصویری ناتوان، دزد و معامله گر از دولت، تصویری سرشار از فساد از قوه قضائیه و بازتاب یأس و ناامیدی در نطق ها و بیانات نمایندگان به مردم ارائه می دهند.

    مشروح این گفت‎وگو را در ادامه بخوانید.

    ****

    جزئیاتی از نقش برادرزن صدام در تجمعات اعتراضی کشور عزیزمان ایران

    اخیرا شاهد تجمات اعتراضی در شهرهای متفاوت کشور بودیم، شخصیت های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب دلایلی را جهت این اتفاقات برشمردند، شما ریشه این وقایع را در کجا می دانید؟

    حوادث اخیر درکشور با توجه به سه مولفه «بستر و زمینه های حادثه»، «کارگزاران» و «سازماندهی فعالیت ها»، قابل ارزیابی و تحلیل است.

    از حیث بستر و زمینه های حادثه؛ نارضایتی های اجتماعی و اقتصادی، نظیر بیکاری، رکود، گرانی، ناامیدی نسبت به آینده، تجمعات مال باختگان موسسات مالی مانند کاسپین و…، خبرهای گسترده و پراکنده نسبت به فساد مالی و اقتصادی بین مسئولین و بستگان آنها، تعویق پرداخت حقوق بازنشستگان مانند فولاد و… از جمله زمینه ها و بستر های چنین رخدادی بودند.

    احمدی: در خطبه‌ها و مناظره‌ها مدام مردم را مایوس نکنیم/ ساکت‌شدن حوادث به نادیده‌گرفتن مطالبات منجر نشود 

    گروه اربیل (بارزانی، برادرزن صدام، عربستان و آمریکا و اسرائیل) در بعد خارجی و شرکت منافقین و سلطنت طلب ها و نیروهای میدانی آنها عاملان این حوادث بودند. سلاح تأمین کردند، حتی مرخصی کریسمس نیروهای خود در منطقه را لغو کردند.

    سازماندهی فعالیت ها، استراتژی آنها، تأکید بر گروه ها و جنبش های بی سر و حرکت از اطراف به مرکز بود. دو تجربه تونس در حرکت های غیر خشونت آمیز و لیبی در مرحله بعد و به عنوان تجربه خشونت آمیز را در پیش رو داشتند. مهمترین ابزار سازماندهی اینترنت و سپس رسانه های فارسی زبان، مانند صدای آمریکا، ری استارت که در این مدت 270 فرمان حمله داد و… بود. بازتاب وسیع این اتفاق در بین مسئولین آمریکا و حتی طرح عنوان در شورای امنیت شرکت ملل به وسیله آمریکا حکایت از عقبه و پشتیبانی نیرومند این سازماندهی داشت.

    جزئیاتی از نقش برادرزن صدام در تجمعات اعتراضی کشور عزیزمان ایران

    اما وزارت خارجه و آقای جهانگیری نقش به تعبیر شما “گروه اربیل” مشمول بر بارزانی، برادرزن صدام، عربستان، آمریکا و اسرائیل را در اعتراض های اخیر تکذیب کردند، استناد شما جهت اشاره به این عنوان چیست؟

    منابع رسمی امنیتی گزارشی دادند که در منطقه اقلیم کردستان چنین کانونی وجود داشته.

    هدف آنها چه بود؟

    آنها با توجه به ناکامی در اقلیم کردستان؛ عدم موفقیت در پرسشها داخلی و استعفای نخست وزیر لبنان، شکست در کودتای یمن و کشته شدن علی عبدالله صالح به عنوان کارها نارس و شکست داعش و ناکامی در اقدام بعدی یعنی قدس، از این اتفاق سه نشانه را دنبال می کردند: براندازی نظام، در مرحله بعد چالش و درگیری بین جریان های سیاسی داخلی و نهادهای حاکمیت و در نهایت با فعالیت های پراکنده و آدرس های غلط، خسته کردن نیروهای امنیتی و انقلاب و تأمین خوراک رسانه ای جهت گفتمان سازی ناامنی در کشور عزیزمان ایران در سطح منطقه و دنیا نشانه آنها بود.

    به نظر می رسد، زمینه ها و بستر ها نسبت به گذشته بسیار فراهم تر بود. تمهیدات اتفاق خیلی گسترده تر و هماهنگی جریان ها در خارج خیلی نزدیک تر بود. با این حال نسبت به رخدادهای گذشته سریع تر فروکش کرد و ناکام ماند.

    به نظر شما دلایلی که عوامل خارجی نتوانستند به اهداف خود در کشور عزیزمان ایران جامه عمل بپوشانند چه بود؟

    دلایل این ناکامی را می توان در چند عامل برشمرد. همواره بین سه مولفه بستر ها، عاملان و سازماندهی فعالیت، رابطه نزدیکی وجود دارد. با وجود، بسترهای مناسب و سازماندهی قوی، ولی عاملان یاد شده است نمی توانستند این مطالبات و زمینه ها را نمایندگی کنند. مردم دارای پرسشها معیشتی بوده و هستند، از شرایط اجتماعی و اقتصادی ناراضی هستند، ولی با توجه به شعارهای هنجارشکنانه و تحلیل شعارها، مردم خیلی سریع متوجه شدند ابعاد و ماهیت این اتفاق ضد انقلابی است و سلطنت طلب ها و منافقین، عقبه ای در بین مردم ندارند.

    دلیل دوم رادیکال شدن سریع حوادث بود، بعضی معتقدند رادیکال شدن سریع حوادث ناشی از این واقعیت بود که منافقین خود را فاقد عقبه می دیدند و فکر می کردند که سلطنت طلب ها عرصه را از دست آنها گرفته اند، لذا جهت نشان دادن خود سریع تر وارد معرکه شدند. علت سوم را نیز عدم شکل گیری تردید بین مسئولین می دانم، در اتفاق 88 بسیاری یا دشمن را در پشت صحنه ندیدند و یا نخواستند ببینند، ولی در این حوادث تردید از بین رفت. اگر چه در ابتدا تلاش شد، این حوادث ضد دولت تعریف شود و حتی عقبه جریان های معاند هنوز هم تلاش دارند شکل گیری این حوادث را به جریان های داخلی ربط دهند، ولی انسجام دست اندارکاران اداره کشور نیز یکی از عوامل مهم در خنثی سازی این حوادث بود.

    امروز هنگامی که به اظهارنظرها و تحلیل ها از ناآرامی ها و تجمعات اعتراضی نگاه می کنیم، مهمترین مسئله پیدا کردن راه حل جهت پرسشها مردم و کشور هست. به نظر شما در نهایت راجع به آینده چه رویکردی را باید در پیش گرفت و اگر بخواهید توصیه ای به سیاسیون و مسئولان داشته باشید چه نکاتی را یادآور می شوید؟

    نخست آنکه این حوادث نشان داد اینترنت جهت هیچ یک از جریان های سیاسی و یا نهادهای قدرت نمی تواند به صورت رسانه ای در مسابقه با صدا و سیما تعریف شود. ثانیا با توجه به زمینه ها و بسترهای مساعد جهت این حوادث، بیان توصیه ای که یکی از دکترهای بخش آی.سی.یو، گفت بسیار مناسب هست. او می گفت در معالجه و درمان مریض، بزرگترین مسئله ما دور و بری های مریض هستند!الان در کشور اقتصاد مریض هست، معیشت مردم و روح آنها بیمار هست، ولی مسئله مهم در خطبه ها، میزگردها، مناظره ها، خبرگزاری ها است که مصداق این آیه کریمه «با دست خود منزل های خود را خراب می کنند»، شده است اند. مرتب تصویری ناتوان، دزد و معامله گر از دولت، تصویری سرشار از فساد از قوه قضائیه، و بازتاب یأس و ناامیدی در نطق ها و بیانات نمایندگان به مردم ارائه می دهند.

    ثالثا ساکت شدن و آخر یافتن حوادث نباید منجر به نادیده گرفتن مطالبات مردم و بسترهایی که زمینه های این نارضایتی ها و حوادث شدند، بشود. گویند مردی با ساختمان خود تعهد بسته بود که تا او زنده است ساختمان بر سر آوار نشود. یک بار ساختمان ترک برداشت، او ترک را با گچ پر کرد. بار دوم، بار سوم و… هر بار مرد با گچ ترک ها را پر کرد. ولی یکباره ساختمان آوار شد، مرد گفت مگر ما با هم تعهد نبسته بودیم؟ ساختمان گفت: بله، ولی من چند بار خواستم به تو هشدار دهم، ولی تو هر بار دهان مرا با گچ پر کردی!

    خبرآنلاین

    واژه های کلیدی: حوادث | آمریکا | تصویری | صدای آمریکا | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار